Politica de Livrare
1. Termene și Condiții Generale Spionescu.ro se angajează să asigure o livrare rapidă și sigură a produselor comandate. Livrarea se efectuează exclusiv pe teritoriul României, prin intermediul partenerilor noștri logistici (Sameday Curier și FAN Courier).
-
Termenul standard de livrare: este de 24-48 de ore (maxim 2 zile lucrătoare) de la confirmarea comenzii.
-
Procesarea comenzilor: Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică sau în timpul sărbătorilor legale vor fi procesate și confirmate în prima zi lucrătoare următoare.
-
Ambalare: Acordăm o atenție deosebită procesului de ambalare. Produsele sunt verificate și securizate sub strictă supraveghere, folosind ambalaje conforme pentru a elimina riscul deteriorării în timpul transportului.
2. Costuri de Transport Costul transportului se calculează automat în funcție de valoarea totală a comenzii și metoda de livrare aleasă.
3. Situații Excepționale și Termene Maximale În perioadele cu volum foarte mare de comenzi (Black Friday, Crăciun, Paște) sau în situații de forță majoră (condiții meteo adverse, blocaje rutiere, stări de urgență), pot apărea decalaje independente de voința noastră.
-
Conform legislației în vigoare, termenul maxim de livrare nu va depăși 30 de zile calendaristice.
-
În situația puțin probabilă în care acest termen este depășit, Spionescu.ro va informa clientul și va dispune rambursarea integrală a sumei achitate în cel mai scurt timp.
4. Transferul Riscului și Proprietății Responsabilitatea asupra integrității produselor pe durata transportului revine vânzătorului (spionescu.ro).
-
Transferul proprietății și al riscurilor: Riscul de pierdere sau deteriorare a bunurilor se transferă cumpărătorului în momentul intrării în posesia fizică a acestora (semnarea de primire sau ridicarea din locker).
-
Semnarea documentului de transport (AWB) fără obiecțiuni reprezintă confirmarea faptului că ambalajul și produsul au fost livrate în stare bună.
5. Obligația de Verificare a Coletului (Foarte Important) Pentru a beneficia de drepturile de despăgubire sau înlocuire în cazul produselor deteriorate la transport, vă rugăm să respectați următoarea procedură:
-
Inspecția vizuală: La primirea coletului, vă recomandăm insistent să verificați integritatea ambalajului exterior în prezența curierului.
-
Constatarea daunelor: Dacă observați urme de lovire, ambalaj rupt, umed sau deteriorat, sunteți obligat să solicitați curierului întocmirea unui Proces Verbal de Constatare a daunelor sau să refuzați primirea coletului menționând motivul pe borderoul de livrare.
-
Fotografii: Vă recomandăm să efectuați fotografii ale ambalajului deteriorat înainte de deschidere.
Atenție: Sesizările ulterioare referitoare la integritatea fizică a coletului (lovituri, zgârieturi ale ambalajului), care nu au fost semnalate în momentul recepției prin Proces Verbal, nu vor putea fi soluționate favorabil, deoarece se consideră că produsul a fost livrat conform.